2008. május 28. 22:38 - kjá

nagyszünet

Hosszan hanyagoltalak, édes naplovam. Még jó, hogy Léda lovamat annyira nem. Gyulát egy hónapja nem láttam, így nem tanultunk semmi újat, a régieket gyakorlom vele. Egy dolgot már megért: amikor hívom, és ez nagyon nagy dolog. Rájött, hogy akkor jár a legjobban, ha odajön hozzám, és ezt egyre rövidebb idő után teszi. Elvben már rá lehetne ülni, de nem merek. Jobban örülnék, ha először Gyula ülne rá, nem jó, ha azt tanulja meg, hogy "na, aki a hátamra kerül, az onnan hamarosan le is kerül a földre". Léda Dávidnak is szót fogad, Dávid ösztönösen nagyon jól bánik a lovakkal. Néha azt érzem, velem kevésbé.



Tegnap Háy Jánossal beszélgettem az Alexandrában. Ismeretlenül nagyon rokonszenves volt, aztán az est kapcsán leveleztünk, és valami idétlen félreértés folytán azt hitte, hogy nem olvastam (és nem akarok olvasni) tőle semmit. Egyből rám jött a vizsgafrász, elkértem az összes könyvét, a helyben nem kapható A gyerek című regényt az Írók boltjában olvastam végig, ennek köszönhetően (a szokásosnál is inkább) naprakészen jelentem meg beszélgetni. Nagyon jó volt, annyi mindent kérdeztem volna még, főleg a Háy-féle optimizmusról, ami abban ölt testet, hogy valaki megírja a földi poklot, ahhoz képest lehet próbálkozni más életet választani.

Záli panaszkodik vagy dicsekszik: rengeteg a dolgom, ki se látok belőle, nemhogy a végét. Viszont hónapok óta nem írtam verset, lassan az utolsó konzervszöveg is megjelenik, és akkor talán eltűnök hirtelen. Mindig attól féltem, hogy egyszer csak nem tudok többet írni. És mit ad Isten? Most is ettől félek.

A lakásom meg... egy következő történet...

Mindenesetre nagy élmény, hogy többhónapos értelmetlen vajúdás után végre bejegyzték a
www.kissjuditagnes.hu oldalt.  És Matyi dolgozik rajta, hogy mindig friss legyen. Ezt vehetei fenyegetésnek is.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr33492625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burns katalin 2008.06.03. 17:46:54

Üdvözlet! Véletlenül sodródtam ide, ötletet gyűjteni, milyen is egy író weboldala. Aztán egy kicsit körülnéztem. Lehet, hogy ha tovább keresnék, a választ is megtalálnám, de hadd kérdezzek valamit: pontosan mi közöd van a Keleti Átjáróhoz? Emlékszem a névre, talán a Ki-Látó tehetségkutatóról. Végül az én kis formációm itt 3. lett (népzene kategóriában, mer aztán kategóriák szerint ment). És ismerek valakit, aki szivesen emlékszik vissza rád. Vagy volt diákod, vagy csak úgy ismer a gimnáziumból. A neve Árik Peti.
szóval, további jó munkát, kívánom, hogy juss túl a konzervszöveg-időszakon.
üdvözöl a Magyar Napló pályázat egy másik díjazottja, aki alig várja, hogy legyen pénz a regénye kiadására:
Burns Kati

kjá 2008.06.08. 13:04:19

árik peti a tanítványom volt egy picit, én is nagyon szerettem.
a keleti átjáró meg az együttesem, ahol énekeltem meg fújtam, meg zenei ötleteltem. karácsony óta nincs, mert a basszusgitáros szombathelyre költözött, de még reménykedem, hogy egyszer újra összejön.
a regényhez gratulálok, remélem, hamar kijön.
meg a 3. helyezéshez is. mi a nevetek?

burns katalin 2008.06.10. 19:12:53

Az együttes neve: Hajna. Magyar és rokonnép-zene, tuvai torokének, ilyesmi. Igazából az én álom-projektem, mellettem két tehetséges pasival, akik segítenek megvalósítani ezt az álmot. Burns Kati és barátai ideálisabb név lett volna, de hát ezzel a névvel magyar népzenélni, ugye... A Keleti Átjáró mindjárt szemet szúrt nekem, egyrészt, mert a neve nagyon jó, másrészt, mert egyszer már jártam a weboldalatokon. Rákerestem az Iljura, mert érdekelt a szövege, és a kereső titeket köpött ki, szerencsére, mert máshol egyszerűen nem volt meg a szöveg!

Miklós123 2009.01.05. 11:38:59

Hadd emlékeztesselek rá: veled nehezebb ösztönösen jól bánni mint a lovacskával, hiszen - amennyire látom - sokkal érzékenyebb vagy... :)))

kjá 2009.01.05. 14:58:43

a lovacska is nagyon érzékeny. a különbség kettőnk közt az, hogy ő hamarabb megbocsát. :)
süti beállítások módosítása