2009. október 15. 19:53 - kjá

A nő vágya

Többek kérésére mesélek egy kicsit a cseh musicalről. Illetve már meséltem az október 11-i Gondolatjelben, amiből Anita, a szerkesztő egész használható beszélgetést vágott össze:

www.mr1-kossuth.hu/index.php

Csak annyi a helyesbítés, hogy én nem dalszövegíró voltam, csak fordító illetve átköltő.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr191452653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kjá 2009.10.16. 08:54:00

próbáltam diplomatikusan kritikus lenni. :) a premier szünetében az előttem ülő hölgy odasúgta a szomszédjának: "na, de hol a darab?" ha nem keresi valaki a "darabot", a táncok lenyűgözőek, a zenét én nagyon szerettem, a szöveget meg szerencsére nem mindenütt lehet érteni. :)
süti beállítások módosítása