2009. december 07. 22:25 - kjá

szegény fák meg rügyeznek

Egyre hidegebb és borúsabb az idő, de igyekszem annyit Lédával lenni, amennyit csak tudok. Amikor ki kell lépnem itthonról, semmi kedvem, de ott lenni már olyan jó. Örülök, hogy Léda van nekem. Még akkor is, ha többet költök rá, mint bárki vagy bármi másra. Kicsit aggaszt, hogy mi lesz, ha nem tudom már eltartani. Nem adnám el. Persze ez a kapcsolat is hullámzó (mint az összes), de azért egyre inkább érzem, hogy kedvel, bízik bennem, vagy hogy is van ez lóéknál. Ennek ellenére tegnap teljesen buggyant volt, többször rúgott felém a kelleténél, és óriási fesztivált rendezett a lovardából az istálló felé, úgy megijedt a kutyáktól, mintha nem ismerné őket évek óta, és mintha jobb kedvében nem ő riogatná őket azzal, hogy mit sem törődve az ugatásukkal csak dugja oda hozzájuk a hatalmas lóorrát. Azt hiszem, a ló kiszámíthatatlan állat. Most mindenesetre megint nem látom a kiszámíthatatlan állatot péntekig, mert hol nyelvsuli, hol fogorvos, hol színház. Egészen el fog szokni tőlem.

Tegnap a honlapot pofozgattuk, ideje volt már frissíteni. Hogy megkönnyítsem a munkát, összeszedtem a neten, amit csak tudtam, belefutottam mindenféle hivatalos és nemhivatalaos fikázásba is, rosszabbul estek, mint gondoltam. Mintha megpróbálnának kisodorni az irodalomból, hogy komolytalan, hogy bezzeg XY, hogy nem igazi líra, közhelyes, populáris, stb. A kedvesem, Ambrus azt mondja, mit kívánhatok még, beszélnek és írnak a verseimről. Mindig mindenkinek tetszeni nem lehet. igaza van, de még mindig nem vagyok elég ütésálló. Az a baj, hogy megint kezdek megrémülni, egy ideje megint semmi használhatót nem írtam. Remélem, nem száradt be a költői vénám. Lehet, hogy egyszerűen lusta vagyok?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr791581913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.12.08. 04:27:27

Ha már szóba kerülnek a versek, akkor az azt jelenti, hogy felfigyeltek rájuk, és valamiféle reakciót váltottak ki. Tehát nem láthatatlanok. Mármint nem "olyan semmilyenek".
Persze, gondolom, ez nem nagy vigasz, amikor negatív a kritika :-(
Én azt mondom, hogy ha Várady Szabolcs azt írta, hogy "Érdemes a költő nevét megjegyezni", akkor érdemes. És pont.
Ja, a minap akadtam Krasztev Péter és Vámos Miklós ajánlásába Kiss Judit Ágnesnek, hogy "tagja lehessen a Szépírók Társaságának". :-D
Őőő... Kezdek kicsit bonyolult mondatokat írni...

2009.12.08. 04:28:30

Ha már szóba kerülnek a versek, akkor az azt jelenti, hogy felfigyeltek rájuk, és valamiféle reakciót váltottak ki. Tehát nem láthatatlanok. Mármint nem "olyan semmilyenek".
Persze, gondolom, ez nem nagy vigasz, amikor negatív a kritika :-(
Én azt mondom, hogy ha Várady Szabolcs azt írta, hogy "Érdemes a költő nevét megjegyezni", akkor érdemes. És pont.
Ja, a minap akadtam Krasztev Péter és Vámos Miklós ajánlásába Kiss Judit Ágnesnek, hogy "tagja lehessen a Szépírók Társaságának". :-D
Őőő... Kezdek kicsit bonyolult mondatokat írni...

2009.12.08. 04:30:57

Ha már szóba kerülnek a versek, akkor az azt jelenti, hogy felfigyeltek rájuk, és valamiféle reakciót váltottak ki. Tehát nem láthatatlanok. Mármint nem "olyan semmilyenek".
Persze, gondolom, ez nem nagy vigasz, amikor negatív a kritika :-(
Én azt mondom, hogy ha Várady Szabolcs azt írta, hogy "Érdemes a költő nevét megjegyezni", akkor érdemes. És pont.
Ja, a minap akadtam Krasztev Péter és Vámos Miklós ajánlásába Kiss Judit Ágnesnek, hogy "tagja lehessen a Szépírók Társaságának". :-D
Őőő... Kezdek kicsit bonyolult mondatokat írni...

2009.12.08. 04:35:28

Ha már szóba kerülnek a versek, akkor az azt jelenti, hogy felfigyeltek rájuk, és valamiféle reakciót váltottak ki. Tehát nem láthatatlanok. Mármint nem "olyan semmilyenek".
Persze, gondolom, ez nem nagy vigasz, amikor negatív a kritika :-(
Én azt mondom, hogy ha Várady Szabolcs azt írta, hogy "Érdemes a költő nevét megjegyezni", akkor érdemes. És pont.
Ja, a minap akadtam Krasztev Péter és Vámos Miklós ajánlásába Kiss Judit Ágnesnek, hogy "tagja lehessen a Szépírók Társaságának". :-D
Őőő... Kezdek kicsit bonyolult mondatokat írni...

2009.12.08. 04:41:15

Juj, elnézést a négyszeres kommentért... Ha van lehetőség rá, kérnék egy tripla törlést...

teevee 2009.12.08. 21:53:10

Csak semmi hiszti! :)
Mintha Márai írt volna olyasmit, hogy két és fél milliárd ember él a földön, így van két és félmilliárd lehetőség arra, hogy félreértsenek.
És azóta még többen vagyunk! :)

ködlámpa · http://kodlampablog.freeblog.hu/ 2009.12.09. 12:19:05

Nézegettem a honlapot. Hibát találtam az aktualitásoknál, a linkeknél. Mind egy jelszavas honlapon futnának keresztül (gondolom Matyi szerkesztői honlapja az). Javítsátok!

kjá 2009.12.09. 13:35:03

@teevee: igaz, igaz, nyafogtam. nem az a baj, ha lehúz a kritika, az a baj, hogy elhiszem :)

kjá 2009.12.09. 13:35:35

@ködlámpa: én nem találom a hibát, de könnyen lehet, hogy van, én csináltam a frissítést. mit csinálnak a linkek?
süti beállítások módosítása