2010. február 21. 10:46 - kjá

papírangyal

Lehet, hogy a gyász is fogaskerekekre van szerelve az agyban. Most fordult egyet: eddig azt álmodtam, hogy anya meg fog halni, vagy hogy visszatért a halálból. mostanában kétszer is azt, hogy járom a várost, és tudom, nem lesz jó már sehol, mert anyát nem találom meg. Ma éjjel próbáltam megcsinálni a papírangyalt, amit gyerekkorunkban annyiszor, anya tanította, és álmomban tudtam, hogy nincs már, aki megtanítson rá, hogy nincs más anyukám.
Aztán persze nagyon sírtam, mikor felébredtem. És tényleg megpróbáltam megcsinálni azt az angyalt papírból, és tényleg nem sikerült. Aztán megkérdeztem az unokatesómat, ő gyorsan megpróbálta, még emlékezett rá, szóval meg tudom tőle tanulni újra.
Erre jó a család. Még van, aki emlékszik a gyerekkori papírangyalra, ha én elfelejtem.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr701777611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2010.02.21. 17:47:53

taníts meg minket is! kérlek.

kjá 2010.02.22. 08:10:04

@cov: ha nem mást jelentene, angyalcsináló tanfolyamot indítanék. :)

cov 2010.02.22. 12:16:00

Az És-ben megjelent versed is maradandó. és mellbevágó. és őszinte, és úristen, meg hűha. és, hát részt vennék a tanfolyamon:-))
süti beállítások módosítása