2010. június 12. 11:45 - kjá

indul a Bátortábor

www.batortabor.hu

Szúnyoginvázió, belvíz, az íjászpályán rizst kéne termeszteni. Sok régi önkéntestárs meg sok új lelkes. Régi arcok a gyerekek közt. Biokaja kevés sóval. Foglalkozást tartani kísérleti önkénteseknek, még sosem csináltam gyerekpszichodrámát. De másmilyet sem. Besegíteni a lovasoknak. Négy pici macska. Meztelencsiga a lábtörlőn. Jelentés vége.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr742075966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsoka 2010.06.12. 22:41:13

Szia Juca,
nem tudom emlészel-e még rám, Balogh Orsi vagyok, a Mozaik Színházas időkből ismerjük egymást. 4 éve után hazatelepültem Brazíliából, h több amatőr színházban is szerepeltem. Nagyon szeretnék ismét bekapcsolódni egy amatőr társulatba és láttam, h te a Kon(s)zerv nevű társulatot rendezted a Tűzraktérben. Tudni szeretném, h van-e mód új tagok csatlakozására, vagy ha nem akkor tudnál-e másik társulatot javasolni nekem. Előre is köszönöm, Orsi e-mail címem: orsolyab@gmail.com
süti beállítások módosítása