2013. március 25. 09:02 - kjá

Drámaíróverseny - napló 3.

Márc. 24. 

A délelőtti próba meglepően jól ment a próbateremben. A színpadi valójában csak technikai próba volt: két órát kaptunk beállni díszlettel, jelmezzel, fényekkel. Úgy tűnt, rengeteg az instrukció, egy nap alatt megjegyezhetetlen. Az egész előadás mint a homokmandala rengeteg munkát és előkészületet igényel, aztán nyoma sem marad háromnegyed óra múlva. Talán ez a legszebb benne.


A csapat utána visszament a próbaterembe összemondogatni a szöveget, én a gőzfürdőbe kiáztatni az agyamat. Már ami maradt belőle.

A díszelőadást együtt néztünk, a három szerző. Szerintem a mi előadásunk lett a legjobb, nem véletlenül kapta meg Yvette a legjobb rendező, és két színész a csapatból a legjobb férfi és női színész díját. 
Ami az írói díjat illeti: működött a papírforma, amire számítottam, és aminek örültem is. Háy nem tud rossz darabot írni. Gondoltam megtanítom még az este a fogadás után, de nem lehetett róla leszedni a médiamunkásokat.

Mindent összevetve azt mondom, ide máskor is jövök, ha hívnak. Imádom a színházcsinálást, most már nem félek, mert tudom, hogy képes vagyok gyorsan, egy éjszaka alatt is dolgozni. Rengeteg jó embert ismertem meg, és azért írtam egy használható szöveget is, ami vállalható, ami miatt nem kell szégyenkeznem.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr525166868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macskarizsa 2013.03.25. 11:30:44

jajjte, én úgy izgultam végig, hogy jól sikerüljön, és úgy örülök, hoyg jól is sikerült! :) puszik.

cov 2013.03.26. 07:46:14

sokakat érdekel, hogy mi a terv a darab további sorsát illetően?

Kiss István Béla 2013.08.18. 15:23:04

Engem is! Van azóta újabb fejlemény?
süti beállítások módosítása