2010. március 12. 11:51 - kjá

premier

Egy kedves barátom, aki szintén az amatőr színházban nyomul,  valahogy így hirdette az előadásukat: "a darab és a rendezés közepes, a játszók lelkesek, lehet még ebből jó előadás." Azt hiszem, nekem is így kéne a mienket hirdetni.
Ma lesz a premier, és nagyon izgulok. Azt hiszem, ha játszanék benne, sokkal jobb volna az izgulás, mert magamat csak magamért érezném felelősnek, de így! Ráadásul én, a technikai antitalentum vagyok a technikai személyzet, elveszve fény és hang között. Még én fogom nekik tönkretenni a játékot... brrrr! Nem baj, játszani akkor is jó.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr41833877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2010.03.13. 06:35:33

jósnő! magadnak ne jósolj, mert cipész vagy a cipődben. a rendezés zseniális,a technikai támogatás briliáns, a színészek hitelesek, hamvasak, hatásosak, a darab megható és katartikus. a közönség nem mozdult, akartuk, hogy folytassátok:))

2010.03.13. 07:55:59

Szerintem ez a lényeg: "játszani akkor is jó".

ködlámpa · http://kodlampablog.freeblog.hu/ 2010.03.15. 19:42:49

hú, cov!!!

de jólesik ezt hallani! :)
köszönjük!
süti beállítások módosítása