2009. március 30. 23:01 - kjá

skizo?

Csak figyelem magam, teszek minden, mintha rendben volna, de mintha nem én tenném, hanem valaki más előttem, akinek az árnyékába húzódva lesem, mire képes: olvasópróbán ücsörögni, beszélgetést vezetni, vicces szövegeket írni, telefonálni, időpontokat egyeztetni, vásárolni, takarítani. Én meg ott kuporgok mögötte, benne a saját gondolataimmal, rettegéseimmel, próbálok felfogni valamit, ami felfoghatatlan, felkészülni arra, ami mindenképp készületlenül ér, és nem lelkesít semmi, jó és rossz hírre ugyanazt motyogja a benn kuporgó: le van szarva, le van szarva. Ami meg nincs leszarva, abba nem szólhatok bele, nincs vétójogom semmiben, csak meglapulni lehet, és bízni az irgalomban. Valami formálódik, és nem tehetek semmit ellene. Csak elszenvedni lehet. Nem tudtam éjjel aludni, próbáltam megszólítani Istent: "Ha már ilyen régen nem állsz szóba velem, legalább küldj nekem egy angyalt, Istenem!" De nem válaszolt senki, csak reggel az ébresztőóra.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr371036488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2009.03.30. 23:48:42

valami nincs sehol (?)

SzTx 2009.03.31. 16:16:25

Kiülni egy parkba, egymás után három nap, reggeltől estig, telefont kikapcsolni, ölgépet lelőni, és nézni, ahogy a méhecskék szálldogálnak virágról bokorra, meg ahogy a hangyák jönnek-mennek, meg ahogy úsznak a felhők az égen. Harmadnapra (negyedre) elmúlik a skizo:-)
A kimerültség veszélyes.
Kitartás, itt a tavasz.

burns kati 2009.04.01. 12:26:11

Ez igaz, de a pad kényelmetlen, a pázsit göcsörtös és általában szemetes, a madarak mindig ugyanazt csinálják... én egy óra múltán halálra unnám magam. Nem a természet nyomaszt, hanem a parkok itt, városunkban. Inkább a lovacskához kellene kimenni, nem? Vagy figyelmetlenül olvastam az utóbbi napok bejegyzéseit?

DavidR 2009.04.02. 20:20:23

Kedves KJÁ! Figyelmedbe ajánlom Paul Brunton India titkai című írását. Elérhető a Magyar Elektronikus Könyvtárban is az alábbi címen: mek.oszk.hu/00100/00114/
Egy világszemlélet és értékrend átértékelése.
süti beállítások módosítása