2009. május 23. 06:57 - kjá

a korral jár

Csütörtökön kimentem Lédához a legnagyobb melegben. Nagyon aranyos volt, biztos azért csinált meg mindent, mert nem volt ereje rohangászni a melegben. Föl is ültem rá, megcsinálta szépen a fordulatokat, pedig az egyiknél még térdre is esett. Aztán egyszer csak ugrott egyet, meg még egyet, én az ilyenkor szokásosnál két másodperccel tovább maradtam fenn, azaz két és fél másdodpercet, aztán átestem a fején a homokba. Klasszikus seggest, ami a homokban nem kéne, hogy fájjon, de azóta mindenem fáj, persze csak másnap vettem észre. Akkor vissza kellett ülni, pedig féltem nagyon, Léda is megijedt. Utána jöttem csak rá, hogy a karámajtót lengette a szél, az mozgott meg nyikorgott. Fogalmam sincs, hogy fog Léda az ilyenektől nem félni, vagy én fenn maradni, ha ő megugrik. Régebben nem voltam ilyen nyavalyás esés után, úgy látszik, a korral jár. És talán az sem volt jó ötlet, hogy három nap egymás után elment Pilates-órára, után úgy mozgok, mint egy ólommadár, annyira elfáradok. Az izomláz csak másnap jön.

Tegnap is kimentem Lédához, megint felültem rá, előtte szépen játszott velem a földről, lehet vele úgy együtt szaladni, hogy közben átölelem a nyakát, az akadályon is átügetett velem. Aztán nagy félve felültem, pedig azt hittem, az esés után már nincs mitől félnem. Hát van: a következő eséstől.

Ma irány a Bátortábor hétvégi képzése, már tegnap elkezdődött, csak a színjátszókkal ott akartam lenni a péntek esti próbán. A kedvesem, Erik is jön, kíváncsi vagyok, mit fog szólni hozzá. Én már előre fáradt vagyok, és semmi ötletem, pedig ilyenkor kell kitalálni a programokat. Talán majd közben.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr861138656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2009.05.24. 20:29:21

Ajha mind a három verset ideragasztanád a szószból!

Ebadta 2009.05.24. 20:38:55

most kedvenc jugoszláv indiánom jutott eszembe az NDK sztyeppén

kjá 2009.05.24. 21:16:24

@Ebadta: a seggre ülésről? azóta is fáj! :)

cov 2009.05.24. 23:11:04

@kjá: a mai szószban elhangzott versedet és a két megfejtésverset. ha kérhetem.

Ebadta 2009.05.25. 10:31:52

@kjá: nem, a címröl meg a karámajtóról
süti beállítások módosítása