2009. július 29. 12:17 - kjá

Istenlova

Léda tanul. Megelégeltem, hogy folyton lejövök róla, meg egyszer felültettem apát is, és úgy kimenekült alóla, mintha legalábbis ragadozónak nézné (apának ez meg hatvan fölött nem olyan vicces), szóval megkértem egy srácot, hogy egyszer-kétszer foglalkozni vele. A lovacska azóta tud mindent, ha dicsérik, olyan büszke vagyok, mintha az én érdemem lenne, a srác kivitte terepre, föl lehet rá szállni kengyelből, a barátnője vágtázgatott vele körbe-körbe a lovardában.
Aztán én is felültem, és elég bizonytalannak éreztem magam, semmi önbizalmam meg egyensúlyom már a lovagláshoz. De talán visszajön, és bízni fogok Lédában is. Azt mondták, legyek határozott, hogy Léda bízhasson bennem, mert ha a hátán ülök, én vagyok az ő vezetője, és akkor fog szívesen követni, ha tudom, hova akarok menni.

Estefelé páran összejöttünk a sejtből, és imádkoztunk egyikünkért, akinek szörnyű harapófogóban van az élete. Közben az jutott eszembe, hogy mi is lovak vagyunk, akinek különböző lovasok ülnek a hátára: becsvágy, család, karrier. sokszor rossz lovasok, rángatnak, veszélyes helyre visznek, ütnek, de megyünk, amerre akarják. és akkor járunk legjobban, ha Isten lovai vagyunk, de még így is előfordul, hogy megrémülünk, megugrunk és ledobjuk a hátunkról, pedig vigyáz ránk még akkor is, ha veszélyesnek tűnő helyre vezet. Jó lenne Isten lovának lenni, és elvinni, ahova menni akar.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr61275380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noirpapillon 2009.07.31. 13:44:31

Igazán kedves bejegyzés.. :)Szívesen, elmentem volna a dedikálásra is, ha tudtam volna róla.. et voilá: www.noirpapillon.wordpress.com

kjá 2009.07.31. 22:25:55

@noirpapillon: nagyon izgalmas a blogod. mintha egy másik világban járnék. köszi :)
süti beállítások módosítása