2010. január 29. 11:29 - kjá

Panaszkórus

Ebben az évben már most túl sokat voltam rosszkedvű. Nincs kedvem felkelni reggel, napközben legszívesebben nem csinálnék semmit, este nem akarok kimozdulni. Úgy érzem, nem végzek semmi hasznosat, ami meg hasznos, az idegesít. A némettesztek, ahol számot kell adnom arról, amit nem tudok, mindenképp, a háztartást fogcsikorgatva vezetem (vezetem? lökdösöm magam előtt!) Mondtam már, hogy utálok bevásárolni, főzni, mosogatni, mosni, teregetni, vasalni (azt nem is szoktam), porszívózni, felmosni, mit hagytam ki?
Írni nem tudok, nem megy, nincs kedvem táncolni, a lovazáskor megfáztam, hetek óta köhécselek, orrot fújok, így nem tudom beoltatni magam. Vagy ez már a disznóinfluenza?
Lehet, hogy nincs más bajom, csak keveset mozgok. Amióta kiderült, hogy az összes mozgássszervi panaszom abból eredhet, hogy az egyik lábam rövidebb, nem csinálok mást, csak azt az egy-két gyógytorna-gyakorlatot, amit a dokitól kaptam, a hidegben meg nem esik jól sétálni sem.
Lassan két hete fáj a fogam, a húzástól begyulladtak a mellette lévők, eszem az antibiotikumot, mellé a Normaflort a hasmenés, a grépfuitmagcseppet a gombásodás elkerülésére. Három nap augmentinszedés után már be tudom csukni a számat, tudok beszélni, és enni is majdnem. Sajnos leginkább csokit. Megint kitört rajtam az édességfalás, kéne még egy negyvennapos böjt. Nem, nem hiszem, hogy depresszió, de már kezd hasonlítani. És nagyon hiányzik a mamám. Tegnap meg egy olyan rettenetes vetélés-történetet hallottam (első kézből), hogy rémeket álmodtam tőle.

A héten sikerült lecserélni a kamaszkorba lépő, 12 éves autót - egy két évvel fiatalabbra. Ennél több pénzünk sose lesz, ha meg lesz, nem autóra költjük. Egy napot töltöttem az intézkedéssel, ez nem sok, de nagyon kimerítő, és persze még van mit csinálni. Főleg, ha tényleg el akarunk vele gurulni jövő héten Berlinig. Én még ki se mertem próbálni ebben a havas-csúszós időben. Még csak az kéne, csúszni bele árokba.

Talán a németországi telelés rendbe hoz. Addig megyek, meghallgatom újra a budapesti panaszkórust. Vagy írok egy másikat.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr881712064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyeki-Szabó Tamás 2010.01.29. 12:11:12

Hogy felvidulj:
l. Én már beoltattam magam. Az oltóhely bejárata fölött egy otthagyott régi tábla: Közegésség- és
Járványügyi Állomás. Evidens rövidítés: KJÁ - nem fájt a szuri...
2. A fogorvosnál egy korábban kezelt barátomra hivatkoztam.Reakció: - Fizessen előre!
Jobbulást!
süti beállítások módosítása