2011. március 04. 08:15 - kjá

Premier után

Lement tegnap A fabáb. Számítottam rá, hogy fel sem ismerném, ha nem járnék próbákra, úgyhogy jártam, meg persze kíváncsiságból is. De hát a rendezői színház ilyen. A szerző leginkább akkor jó, ha minimum hetven éve halott, a rendezői koncepció pedig megteremt egy olyan vizuális világot, amiről az író nem is álmodott, és szinte bármit megtehet magával a szöveggel dramaturgiai szempontok alapján.
Szóval nem mondom, hogy rosszabb vagy jobb volt, mint amit én gondoltam, de más. Nem annyira én írtam, mint inkább Kati rendezte, úgyhogy nem annyira az én ízlésem szerint való.
A zenék mindenesetre gyönyörűek, azon semmi nem tud változtatni. A színészek pedig szerették, ami rengeteget számít. Én meg őket szeretem, azt nem tudom, számít-e.
Sajnos nem hiszem, hogy annyira működőképes lett az előadás, hogy a színház érdemesnek lássa műsoron tartani, úgyhogy 23-án darabtemetés, aztán hátha csoda történik. "...ha csoda kell, higgyünk benne!" Igen, a dalszövegekért vállalom a felelősséget.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr112708999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2011.03.04. 09:08:09

ezek jó lelek! izgalommal várom a 18-i előadást!
süti beállítások módosítása