2013. február 02. 09:29 - kjá

Pillang

Az elmúlt hónapot a Belsőépítésszel töltöttem. Különös lény, ha én tűz és föld, ő víz és levegő. Én extra- ő introvertált, én társas, ő magányos, én kommunikatív, ő meditatív, én pacsirta, ő bagoly. Ha én BTK, ő TTK, ha én gömb, ő kocka, ha én láma, ő gyík, ha én zenész, ő botfül. Én tapasztalt, ő érett.
Arra tartom, hogy megmondja az igazat. Ez legtöbbször jólesik, szebbnek-jobbnak lát engem, mint én magamat. Néha fáj, de akkor nagyon. Általában ilyenkor is felismerem, hogy igaz.
Én írok, neki vannak szavai. Mély, mint egy feneketlen kút, egy hónapja dobtam bele egy követ, de még nem hallottam a loccsanását, pedig tuti, hogy van benne víz, látom csillogni a napot, éjjel pedig a holdat és a csillagokat.
Jövök ki a gyászból. Már csak fizikailag fáj a szívem, és az álmaimban hordom EXXX-emet. A tudattalanban folytatódik tovább a feldolgozás.
A Belsőépítésszel nem álmodom.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr985058061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ny_kati 2013.02.20. 23:19:40

"Ha én BTK, ő TTK"
hé, egy ember lehet btk meg ttk is egyszerre. ám. :) de a többi nagyon szép.

kjá 2013.02.20. 23:25:33

@ny_kati: nnna, az ilyenektől aztán óvjon az ég! :)))))

Kiss István Béla 2013.08.18. 15:38:53

@ny_kati: Magam is úgy gondolom! Meg nálam valamivel(!) jobb fejek is...
süti beállítások módosítása