2013. március 24. 09:03 - kjá

Drámaíróverseny - napló 2.

Márc. 23. 17h
A fene egye meg, hogy nem bírtam egy óránál többet aludni. Plusz még az érzelmi hullámvasút. Voltam már halálra készülő gladiátor, vérben forgó szemű bika, volt rajtam pánik és szégyen. Ideje elengedni a darabot, és szépen elmenni a gőzbe. Ajándék belépő a fürdőbe, gyógyvíz (megfeketedik rajtam az összes ékszer, amit elfelejtettem levenni), és jó, kakukkfüves gőz. Mindent túlélek

19h
Bedugom a fejem próbára. Húznak. Mármint szöveget. Vastag tollal. Egész oldalakat. Nyelek egyet, ennek így kell lenni, ez már Yvette gyereke, ő tudja, mennyit lehet-szabad-kell, mi fér bele. A zenék amúgy is falják az időt. És büszkén hirdetem, hogy nem vagyok hisztis a szövegeimmel kapcsolatban. Elmegyek vacsorázni. (Már megint akkora adag, mintha tényleg gladiátor lennék.)

21h
Próba. Ezer ötlet. Sokkal jobbak, mint amiket én valaha beleálmodtam volna. Ezért szeretem a színházat. Ahol az én eszem megáll, ott a többieké elindul. Hangosan röhögök, Yvette onnét veszi észre, hogy bejöttem, azt hiszem, megnyugszik, hogy nem fanyalogni ülök be. El kéne mennem aludni, eddig kétszer egy órát tudtam a éjszakázás után. De képtelenség otthagyni a próbát, annyira jó! A színészek jobbnál jobb figurákat teremtenek a karaktereimből. Lelkes közönség vagyok.

22h
Vége a próbának, Yvette megkérdi, van-e valami szöveg, ami nagyon hiányzik. Egy mondatot visszakérek. Továbbra is a nagyvonalú szerző szerepében érzem magam. És most alvás, alvás!

Március 24. 9h
Kilenc óra alvás - persze fejfájás ennek megfelelően, 10-től próba. Készülődöm.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr645165143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2013.03.24. 23:09:12

Gratulálok a Díjhoz! és a Rendezőnek is..
süti beállítások módosítása