2010. március 15. 12:11 - kjá

lovas gyógytorna

Eldöntöttem, hogy elég, újra meg kell tanulnom lovagolni, az a kilenc év kihagyás sok volt. Viszont azóta történt egy-két dolog térdműtéttől gerincsérvig, és most nulláról kell kezdenem mindent. Kerestem valakit, aki szívesen csinál ilyesmit. Ötven percet töltöttem álló lovon, na jó, néha léptünk egyet-egyet, és úgy éreztem magam utána, mint a legdurvább gyógytorna után. Így nézett ki:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr591840922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burns kati 2010.03.15. 17:32:50

első benyomásom: cseh vígjáték... Svejk...

kjá 2010.03.15. 18:34:21

nekem nem, mert az vicces volt, ez viszont komolyan fájt, húzott, nyúlt meg minden.
süti beállítások módosítása