2011. március 19. 22:09 - kjá

második előadás

Nagyon jól sikerült A fabáb tegnapi előadása a Madáchban. Majdnem annyira jól, mint előtte a lejárópróba. Sokkal lazább volt, oldottabb, most már bátran hívok mindenkit a 23-i előadásra. Egyelőre úgy néz ki, az lesz a darabtemető, de ha elég sok az érdeklődő, akkor talán műsoron tartja a színház. A színészek is szeretik játszani, jó látni, ahogy élvezik.
Most két hét után hallottam újra Anna zenéit, és megint rájöttem, hogy mennyire jók, és mennyire hiányzott, hogy két hétig nem hallottam őket. Utána a zenészekkel mentünk el kicsit iszogatni, nagyon megszerettem őket. Meg persze a színészeket is. De a zenészek közt otthon érzem magam.

A gimis csoportommal a verseikből készült darabot játszottuk a suliban, jövő héten visszük a diákszínjátszó találkozóra. Velük is hatalmas élmény dolgozni, nem véletlen szeretem én ezt a korosztályt. Most már csak a felnőtt társulattal legyen jó a darabunk, persze ahhoz még rengeteg próba kell.

Nagyon várom a Prága, főpályaudvar pécsi premierjét is, és akkor jó színházi évadot zárok idén.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr272754400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kennedi(ch) 2011.03.21. 09:36:23

sokan örülünk annak, hogy jó passzban vagy!

kjá 2011.03.21. 13:34:24

@kennedi(ch): én mindig jó passzban vagyok, csak néha nyafogok egy kicsit :)

kennedi(ch) 2011.03.21. 14:22:11

nálam kiegyenlítődnek a dolgok: egyszer fenn, másszor lenn. főleg mióta liftkezelő vagyok.

bikakovács 2011.03.24. 16:24:54

Egy standon fennen hirdetik, hogy csak "echt" magyar termékeket tartanak. Lópárizsit vettem... Finom volt. Falatozás közben elméláztam azon, hogy nem Lédamontyból készült-e? Merthogy már jó ideje nem szól a fáma fentnevezett táltosokról! Ugyanakkor az anyagi helyzeted javult valamicskét ;-). Bizonyos jelek pedig arra utalnak, hogy a Naplova vezetése kicsit uncsivá vált számodra. A tévedés jogát fenntartva csókdosom kacsóidat. És gratula!

kjá 2011.03.24. 18:10:45

@bikakovács: te lovat eszel?! nem is ismerlek. soha nem engedném se Lédát se Montyt vágóra, tőlük ugyan nem fox hízni! :) nemsoká mozgóképet mutatok róluk!
te is rég jártál erre, semmi cigány folklór...
nem uncsi a naplovam, csak rengeteg tennivaló volt/van mostanában. az anyagi helyzetem épp ma javult, megérkezett egy jogdíj :)
gratula mihez?
süti beállítások módosítása