2008. augusztus 11. 22:31 - kjá

ellenszer

Egész hétvégén azon gondolkoztam (azon is), hogy lehetne megtartani ezt a naplót, őszintének maradni, de nem kiteregetni a történéseket. Csak azt a megoldást találtam, hogy belefelé menjek, önmagamból adjak maximumot. Persze lehet, hogy az önfeltárás kevésbé érdekes, mint a sztorizgatás, de azért megpróbálom, mert úgy megszerettem ezt az írogatást. Én nem is tudtam, hogy a trükk az, hogy névtelenül kéne írni, ahogy az se merült fel, hogy a verseimet álnéven kéne. Még a végén egyszer a naivitásom fog a sírba vinni.

Szóval lesz bejegyzés! :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr83611473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szpn 2008.08.13. 15:47:40

Szia Juca!
Csak azért írok, hogy tudd, szoktalak olvasgatni, nagy élvezettel. Tök jól írsz, nehogy abba hagyd. Talán tényleg jobb ötlet névtelenül írni mindenkiről, bár szerintem semmi olyat nem írtál, ami bárkinek ártana. De ha valakit zavar, akkor nincs mit tenni.
Natasa (remélem, még emlékszel!)

czyi · http://myspace.com/miujsag 2008.08.14. 18:16:05

Juca!
Tényleg ezen (is) gondolkodtál a hétvégén? Nem látszott rajtad, de ezt tudjuk miért van ;)
És folytasd biza, mert szeretjük olvasni (most a többi olvasód nevében is nyilatkoztam)!

kjá 2008.08.15. 16:59:37

drága Nasi meg Marci, meg akik szeretnek engem olvasni. ez nekem nagyon jó. szeressetek! meg olvasni is!

Miklós123 2008.08.16. 00:03:16

Irjál, mert nagyon fontos, hogy így is megismerjünk, nem csak a versekből...Itt, így egészen más vagy... azt hiszem, mondtam már egyszer. Fontos lehet számodra is... Azt gondolom, az anonimitás (illetve a kezdőbetűk, ilyesmik) elég védelem, fotókat meg más emberekről ne tegyél fel...
(Ha valaki külön megkér, hogy ezt vagy azt az információt ne tedd fel róla, ill. egyáltalán ne írj róla - akkor persze ennek a kérésnek eleget kell tenni.)

kjá 2008.08.18. 15:01:38

köszönöm a tanácsot. igyexem eképpen cselekedni.
sajnos már tettem fel másokról fotót. :( maradjoóak a lovacskámnál?
süti beállítások módosítása