2009. július 06. 09:17 - kjá

A következő pár mondat önérzetes férfiak megzavarására alkalmas

Ha nem volna a tánc és a szex, azt hiszem, sokkal jobban érdekelnének a nők. Mintha belülről jobban volnának összerakva. Minden jó dologgal ők törődnek. Ők kezdenek el harmnc fölött önismerettel foglalkozni, ők ülnek a templomokban, ők olvasnak, zenélnek, táncolnak, bárhova megyek, ők vannak többen. Ők tanulnak felnőttként nyelvet, mennek önkéntesnek, törődnek a környezetükkel, az állatokkal, a betegekkel, a gyerekekkel, a haldoklókkal. Ők harcolnak testükért, és próbálnak egészségesen élni, ők harcolnak a lelkükért, és kezdenek rendszeresen negyven fölött új életet. Na és, aki nem ilyen? Aki a műkörmét építtetgeti, és pénzes palikra hajt? Az nem nő, hanem hülyepicsa. És aki sikeres üzletasszonyként gázol át a kollégáin? Az sem nő, hanem műmacsó műpénisszel.

Hol vannak közben a férfiak? Valami számítógép gombjait birizgálják? Focit néznek? Ülnek a tévé előtt sörrel és sörpocakkal, és megjegyzéseket tesznek a nőkre, akiken negyven felé már van két kiló súlyfölösleg és háromnál több ránc? Extrémsportolnak, hogy meglegyen a napi adrenalinömlésük? Száguldoznak a verdájukon, és leszorítják az útról azokat, akik megpróbálják betartani a sebességhatárt? Swingerklubba járnak? (most már tudom, hogy ott nem dzsesszkoncertek mennek... sokáig azt hittem, na...) Hol vannak a templomokból, az iskolából, a tánctermekből, a kórházakból? Ahol a tényeges dolgok történnek? Aki ott, attól persze bocsánat, és a jelenlevők mindig kivételek. De aki ilyen, az úgyis mind másé.

Csak ne lenne rájuk szükség! Ha tangózom, úgy megörülök, hogy vannak! Meg néha máskor is. Elnézést a kitörésért. Szokás szerint nem magam miatt dühöngök, nekem nincs rá okom, én el vagyok kényeztetve, Ulrik, a kedvesem átlagon felüli, csak megint átvertek valakit, aki nekem fontos.

Normális férfiakat szeretnék gyűjteni!
Kerítést vállalok!
Nem drót!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr891229178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jo-e 2009.07.06. 23:05:04

Asszem bejutottam, de a sallangot továbbra sem tudom hova tenni :(
A komment:Szóval, vagy nem értek egyet a címmel, vagy lehet, hogy én egy nő vagyok? De akkor hogy lehet, hogy meglett korom ellenére még egy pasi se dugott meg? Brrr...
Leadtam a drótot! Tessék megfelelően használni!

Üdv
Jo-e

cov 2009.07.07. 16:04:05

hm...izé...! mesélj még a Swingerklubbról :-))

kjá 2009.07.08. 09:38:57

egy forgatókönyvbe írogattam bele, és egy csomó jelenet játszódott egy swingerklubban, én meg azt hittem, hogy ott dzsessz örökzöldeket játszanak, csak nem értettem, miért van pl. női nap, és miért van a főhősnő bugyiban. de nem mertem megmondani. aztán rákerestem a neten... :)
süti beállítások módosítása