2009. október 22. 14:10 - kjá

megvan!

Kész a harmadik verseskötet, tegnap jött ki a nyomdából, még meleg. Nem tudom, a boltokban ott van-e már, de kaptam néhány példányt, úgyhogy dicsekszem vele gyorsan, nagyon szép így kívülről is, remélem, belülről sem okoz majd senkinek csalódást.

Közben, de nem hiszem, hogy a kötet miatt, egyik pillanatról a másikra olyan beteg lettem, mint évek óta nem, valami vírus, remélem, nem a disznónátha, köhögök, nehéz levegőt venni, lázas persze nem vagyok, az sosem, remélem, nem fertőztem meg tegnap egyik táncpartneremet sem, mindenesetre a ma délelőttöt a lovacskám helyett a dokinéninél töltöttem, hogy kapjak receptre mixtura pectoralist (latinból műferdítve szívbéli zűrzavar), pedig szívfájdítóan szépen sütött a nap. Ez valami tanárkori maradvány, hogy mindig hétvégén és iskolai szünetben leszek beteg! Megyek, sajnálom magam egy kicsit, aztán kiteregetek.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr151467677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burns kati 2009.10.23. 10:10:44

Tényleg csinos! Majd keresem. Az enyém jövő héten kerül a nyomdába. Úgyhogy hétfő este megyek a Bajza utcai eseményre, pofavizitre. Jobbulást! Én ismerek olyat, akinek volt disznóinfluenzája, azt mondta, semmi különös, felesleges jobban aggódni, mint ha a normálist kapnád meg.

yunnan1 2009.10.24. 07:57:34

Jól néz ki, majd keresem én is. Egyébként a bookline-on már fenn van.

Miklós123 2009.10.31. 23:46:44

Gratulálok!! Megnézem majd okvetlen!!

cov 2009.11.04. 20:21:57

miért nincs könyvjelző a könyvekben, az a kis selyemszallag ?
süti beállítások módosítása