2010. január 02. 18:50 - kjá

új év

Persze, hogy tettem újévi fogadalmakat. Már meg is szegtem mindet. "A rossz tulajdonságainkat nem dobhatjuk ki az ablakon, fokonként kell őket letuszkolni a lépcsőn." - ez egy pontatlan Mark Twain-idézet volt. Azt meg a most olvasott könyvben (Sam Keen: Belső tűz - a férfilétről) olvastam, hogy Gestalt-terápia (valami marha alaplélektannak írta alaklélektan helyett) szerint a változás első pontja, hogy nem akarunk változtatni, csak figyelni. Ha ez igaz, akkor jó úton járok.

Mindenesetre fejfájós, lusta évet kezdek. Utálatos. Idén még nem is láttam a lovamat. Hideg van, nyűgös vagyok. Csak az a jó, hogy a kedvesem, Ábel mellettem van.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr511640106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2010.01.03. 17:45:24

megjelent, ez jó, a szósz kiadvány, szép kötet, még szebb a tartalom, sok műve-alkotása újként hatott, vagy az emlékezetem csal. és meg hogy hiányzik belőle sok sok minden, talán lesz második kötet is? meg hát hogy nincs benne könyvjelző ezért nevezem kiadványnak pedig azt a kis selyemszalagot is még biz isten kifizetném mert így úgy néz ki hogy a szamárfülesek győztek meg@int.

2010.01.04. 02:38:59

@cov: Hát könyvjelzőt kell használni :p
Amúgy a Szósz?! :)-nak volt egy tavaszi fordulója is, nem? Legalábbis nem hiszem, hogy a dvd kijött volna azelőtt, hogy az "őszi forduló" (Sugár Ágnes nevezte így) lemegy a tv-ben...

cov 2010.01.04. 13:41:05

volt itt már lukasóra, meg több efféle, de a szósz valamiért áttörés volt, más volt, quasi interaktiv, vagy mittomén mi, szerintem simán KJÁ volt az oka, nem csak a konkrét irományaiért, ami önmagában meg minden, hanem a felbukkanása, a jelenség, ami megkerülhetetlen, s a műsort is azzá tette, s remélem nem az egyébként látható intenzív elfogultság mondatja ezt velem. szerinted?

kjá 2010.01.04. 16:14:29

@cov: szerintem de. :) azért jólesik.
@Tralfamador75: volt egy tavaszi forduló, az jelent meg könyvben.

2010.01.09. 01:01:01

@cov: Én a Lyukasórát is szeretem, jó versek és hozzájuk kapcsolódva jó sztorik és gondolatok.
süti beállítások módosítása