2010. szeptember 17. 11:19 - kjá

elrendelni a kényszervágást

Léda szombaton sántult le, nekem vasárnap fájdult meg a torkom, hétfőn a derekam. Neki azóta sem akar kifakadni a patatályog, ha így folytatja, meg kell röntgenezni, és lehet, hogy fel kell nyitni. Nekem bedugult az orrom meg a fülem, alig hallok, és ami évek óta nem volt, gyógyszert kell szednem a derekamra. Hétfőn betömték egy fogamat, az érzéstelenítés miatt nem vettem észre, hogy szétrágom a számat, most csúf nagy seb van rajta, ha leveszem a szemüvegemet, én vagyok a három majom: nem látok, nem hallok, nem beszélek.

Lédának próbáltam elmagyarázni, hogy ne most legyen beteg, mikor a hideg kilel az állatorvosi számla gondolatától, ha két évig semmi baja nem volt, akkor ne most kezdjen betegeskedni, de arra jutottunk az állatorvossal, hogy lehet a kettő közt összefüggés. Amióta álláskereső lettem, azóta sántít a lovam hol az egyik, hol a másik lábára. Kinézem belőle, hogy átveszi az egyáltalán nem pozitív rezgéseimet, és attól beteg, az állatok simán képesek ilyesmire. Sőt, én se voltam beteg évek óta, a szorongás rámegy az immunrendszerre, és sokkal sérülékenyebbé válik.

"Nyugi, tesókák, odafönn is laknak!" - mondta az ilyenekre mindig Cili, egy idősebb nő a gyülekezetben, ahol felnőttem. Azóta már ő is odafönn lakik. Úgyhogy csak lesz valami.  "Mi mindig fölfelé bukunk!" - vigasztalt anya, ha egy munkahelyen kitoltak velem. Most már nem vigasztal, úgyhogy nekem kell magamat: lesz még szőlő, lesz még lágy kenyér. Vagy mi.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr972302797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajongó001 2010.09.17. 13:48:34

A +ista vigasztaló szavai:
1. (társaságban, könnyeden odavetve): a lovam, akár
az Overdose
2. patatályog - a szép szavak versenyében esélyes
3. keressünk egy irgalmas szamaritánust (bocs)
4. "a szükség a tehetség sarkantyúja" (ezt komolyan
és mielőbbi gyógyulást!)

kjá 2010.09.17. 14:30:58

@Rajongó001: 1. lovam nem olyan gyors, de jobb fej
2. fekete bikapatatályog
3. az irgalmas szamaritánus hajtja végre a kényszervágást?
4. engem egyelőre blokkol, meggyógyulni azért igyexem!
süti beállítások módosítása