2012. január 26. 16:24 - kjá

személyes

 Hírek röviden, melyeket a bárkablogra nem írnék ki - túl személyesek. 
Először is azt hiszem, megváltozott az életem (ez egy popsláger első két sora is lehetne), elkészítettem életem első sárgarépar-krémlevesét. Sőt, SÁRGARÉPA-KRÉMLEVESÉT! Némi bűntudattal persze, mert így Lédának kevesebb jut. Annyira jó lett, hogy hangosan nyögtem az élvezettől, míg ettem. Igazából sűrűbb lett, mint egy leves, mondjuk bébipapi, de mostantól ilyeneket akarok enni! Gyömbérrel és rozmaringgal, némi chayenne bors. Végül reszelt sajt és napraforgómag. Még a végén megtanulok főzni! Most először éltem át, miért is jó ez, miért lehet jó receptkönyvet írni, vagy szakácskodni. Megettem az összeset, kinyalogattam a fazekat, most kéne aludni egy kicsit.

Másodszor pedig, lehet, hogy ettől ilyen sikeres a mai nap: megint álmodtam azzal a fiúval, akivel szoktam, amikor nem akarok felébredni. Először ló volt, aztán lett ember, feküdtünk egymás mellett, szerelmes és boldog voltam, és nem akartam felébredni. Egész nap kísér az álom valami megmagyarázhatatlan boldogsággal. Ki lehet ez a visszatérő figura? Lenne csak pénzem, jól elmennék a terapeutámhoz megfejteni. Addig is: jöjjön gyakrabban!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr983850735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2012.01.26. 18:32:41

'gen?!), nos :) javaslom a brokkolikémlevest, a sütőtökkrémlevest, és általában az összeturmixolható zöldségekből igen igen finom, laktató ételt tudsz csinálni, no-pláne a különféle pirított ( fenyőmag, zsömle), reszelék (mandula) és puffasztott( o,*, ¤ ) feltétekkel...

egy nagyi 2012.01.27. 10:26:16

Juditka!

Látod nem ördögtől való a konyhai munka. Ez is a teljes élet része. Elveszi ugyan az időt,de lehet közben gondolkozni. További sikereket e téren is.

cov 2012.01.28. 07:12:57

szeretném megkérdezni, szerintem, bocsánat..: hogy miért kell itt (ebben a qbst, qw térségben) minduntalan szégyellni, hogy mi vagy? balos, jobbos, paraszt, értelmiségi, nő, meleg, férfi, zsidó, cigány, keresztény, gazdag, szegény, többségi, kisebbségi, politikus, választópolgár,tanár, diák, ..., ... ?
nem biztos, hogy a másik ló másik oldalára kell minduntalan átesni, tehát hogy provokálni kellene a pl. fiatal demokraták büszkeség napja rendezvénnyel, vagy ilyesmi, hanem csak úgy. (kérdezem)

kjá 2012.01.28. 10:13:57

@cov: miért kéne szégyellni? nem is értem a kérdést...

cov 2012.01.28. 10:35:47

@kjá: nem pont a "személyes" bejegyzésre írtam, inkább felhorkant bennem, azt érzem, mintha mindig mindenki védekező helyzetbe kerülne azért ami, vagy ami mellé kiáll, vagy leteszi a voksát...

cov 2012.01.28. 10:37:06

@cov: kukorica krémleves...

kjá 2012.01.28. 10:37:15

@cov: nem, nem, a bárkaonline egyszerűen csak íróként keresett meg a blogírással. oda olyanokat szeretnék írni, amik inkább közérdedűek, nem olyat, hogy főztem levest... :)

cov 2012.01.28. 10:41:48

remélem eszibe sem jut senkinek, hogy a blogot értem 'itt' alatt. a 'térség' a régiót jelöli, benne ezt az országot. e blog a sziget, a 'the unblock blog' :)

egy nagyi 2012.01.29. 13:34:30

Juditka!

Örülök, hogy az És lehozta a Bécsről szóló írásod. Mindig akad mit színvonalasan megírni, ha jól figyelsz.

kjá 2012.01.29. 13:39:09

@egy nagyi: lehozta? nahát, nekem nem is szóltak! azért jó hír. lassan megjelenik németül is :)

cov 2012.01.29. 18:46:04

@egy nagyi: ból szív: www.es.hu/kiss_judit_agnes;hazassagtores;2012-01-25.html
a "ból szív" egy külföldi magyarul tanulásának egy stációjának emléke...
süti beállítások módosítása