2009. május 10. 22:07 - kjá

péntek-szombat-vasárnap

Készültem a Netversfesztre www.netversfeszt.hu , csütörtöktől vasárnapig volt meghirdetve, de most kivételesen pénteken volt a Szósz utolsó felvétele. A végeredményt nem mondom el, tessék megnézni. Én ma kivételesen láttam, és mi tagadás, hülyére röhögtem magam a saját kisköcsögös szövegemen. Na azért ehhez Szabolcs játéka is kellett! www.mtv.hu/videotar Persze a mai még nincs fenn. Utána koccintottunk, és elmondtuk egymásnak, mennyire jó volt együtt játszani. Úgy tűnt, a szerkesztők épp annyira élvezték, mint mi, játékosok. Mondtam is, hogy csináljanak még hasonlót, mert sajnos magunktól nem fogunk csak úgy összejönni játszani, hiába szeretjük illetve szerettük meg egymást. Ezt szerettem most legjobban az utóbbi idők tevékenységei közül. Ma volt az első adás, amit akkor vettünk fel, mikor már anya nem élt. Tényleg nem látszik rajtam. Ma egy hónapja halt meg anya, reggel még nézegettem az órámat, hogy egy hónapja volt még anyukám, bár már csak egy kicsit. Aztán elfeledkeztem róla. Mentem Lédához.

Tegnap lerohantam Győrbe, hogy a Netversfeszten meghallgassam a srácot, aki megcsinálta a Szőke nő énekel című versemet, meg Marciékat. A kétórás csúszás miatt végül Marciékat nem is hallottam, rossz kedvem is lett, nem láttam túl sok értelmét, hogy  lementem. Kaptam S-től szép és értékes ajándékot, a kedvesem, Pongi meg is szólt, hogy idegen férfitól egy nőnek nem szabad ilyesmit elfogadni, csak a kedvesétől. De én annyira örültem.

Ma voltam Lédánál, megmosdattam, mert szeptemberben fürdött utoljára. Azért látszik az eltelt idő, már nem kétemberes munka volt, nem táncolt, abszolút biztos volt benne, hogy nem akarok neki rosszat. Csak ha magára hagytam, akkor nyihogott meg topogott, és amikor megláttam, röhögött nekem, hogy menjek oda. Már figyel a nevére is, felemeli a fejét legelésből, ha szólítom. És annál nincs is szebb, mikor odaüget hozzám. Szívesen teszi, mert látja, mennyire örülök neki. Csak legyen bátorságom már nekem ügetni rajta! És olyan szép lett frissen mosdatva, kár, hogy nem tudtam lefotózni. Persze rögtön meghempergett, még vizesen, így szokta bepanírozni magát. De hagyom, olyan aranyosan fetreng. Csak nagyon elfáradtam ebben a melegben.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr421113920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2009.05.10. 23:40:09

volt már olyan, hogy a nézők visszahoztak műsort a képernyőre (beugró), ha valaki tudja a módját, kérem, hogy írja meg, had tegyek a szószért!

kjá 2009.05.11. 07:14:19

@cov: ahhoz azért magas nézettség kéne, azt meg nem tudjuk produkálni. sokan szidják a műsort, hogy szórakoztatónak túl tudományos, tudományosnak meg túl szórakoztató, de én tegnap olyan jót röhögtem a saját szövegemen! :)

Brittany 2009.05.11. 07:32:33

@kjá: Nem tudom, nekem például pont így jó! Az előző sorozatokat is szerettem, de ez talán a legjobb. tényleg nagyon klassz volt az írásod és várady Szabolcsban meg egy színész veszett el! És Mácsai mint macsó!
süti beállítások módosítása