2011. szeptember 15. 10:36 - kjá

még mindig Mozart

 Emlékszem a katartikus sokkra, mikor megnéztem az Amadeus című filmet, Salieri középszerű, sikeres, szorgalmas figurája mennyire megérintett. Ott a kis ellenszenves zseni, aki a kisujjából kirázza, amihez a másiknak hónapok kemény munkája kell. Azóta a Salierivé válás az egyik rémképem (az irigység kisebbségi érzésből fakad), és úgy vagyok vele, hogy ami nem jön könnyen, azt hagyni kell a fenébe. Ehhez jön, amit a kedvesem, Ulrik szokott mondani, hogy "ami nem megy, azt erőltetni kell", és nagyon sokszor igaza van. Hát most akkor erőltessem vagy ne?
Még mindig a Don Giovanni dallamait énekelgetem magamban, közben bosszankodom, micsoda egy macsó darab, minden egy nőcsábász fickó körül forog benne. Közben meg amikor Don Giovanni mandolinnal kíséri saját énekét, hogy elcsábítsa a komornát, akkor meg arra vágyom, hogy nekem is udvaroljon valaki. A fenébe, olyan régen udvarolt már nekem bárki is! Most akkor feminista vagyok vagy nem?

Tegnap közös ebéd volt a többi meghívott művésszel (ők képzőművészek), két arab, egy azerbajdzsáni, két török, egy kínai, két szerb (az egyik nem volt ott), egy német, egy magyar, szép kis társaság volt. Előtte-utána munka. De ha nem megy könnyen, abbahagyom.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr703229011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2011.09.15. 11:37:50

mert ugye van az a szikla, meg van az a művész. na azért azt nem nevezném könnyennek és kiráznak, hogy lefaragni a felesleget :)
süti beállítások módosítása