2011. október 17. 11:30 - kjá

nem tetszik

 Permamens rosszkedv, vagy ez már elkeseredés? Kétségbeesettem próbálok rendet tenni-tartani magamban, magam körül, de folyton lemaradásban vagyok. Az irodalomban fogy a levegőm, és nem tudom, miért. Ma kaptam ezt a linket: www.youtube.com/watch
Megnéztem, és tényleg nem tetszik, de ez sem. A színvonal hitelteleníti a tiltakozást. Ha nem tudnám én magam is, hogy mi nem tetszik, taszítana a szöveg, a zene, az arcok. De nem ugrálok, mert nem tudok jobbat, hiába rágódom rajta hónapok óta. Valami nagyon nincs rendben, érzem, és nem merek elkezdeni ordítani, mert nem tudom, mit ordítanék, csak valamit artikulálatlanul, ami szintén nem megfelelő, és szintén taszító. Még csendben maradok.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr573308985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikakovács 2011.10.17. 12:34:25

villamoson és buszon, egy október 23.-án kitörő polgárháború esélyeit latolgatják a diákok!

medvicsek 2011.10.17. 14:24:05

@bikakovács: Ah, az optimizmus! Nem itt.

medvicsek 2011.10.17. 14:27:06

>Az irodalomban fogy a levegőm, és nem tudom, miért.

Vajon miért?

A youtube klip amatőr, nekem sem ízlésem, de még mindig jobb, mint csendben maradni és tűrni. De persze ezt teszi itt mindenki.

cov 2011.10.17. 17:56:44

@bikakovács: hu.wikipedia.org/wiki/Polg%C3%A1rh%C3%A1bor%C3%BA
eszerint nem kétséges kik hozták a közbeszédbe ezt a riogatást....
süti beállítások módosítása