2008. február 09. 22:13 - kjá

átmenet

Lehet, hogy ez már egy másik élet, de új időszámítás bizonyosan. Minden ideiglenes körülöttem, megyek előre, és a saját fülembe kapaszkodom, hogy biztonságban érezzem magam.
A lakásfelújítás, amibe belevágtam nemcsak a lakhatóvá tételről, a penészgomba kiirtásáról, esetleg egyetlen vagyonom értéknöveléséről szól, rituális újrakezdés is, hogy ne egy régi élet romjain-emlékein építsek egy újat.
Csak volnék már a végén! Bár tudom, egyetlen bizonyosság maga a változás, azért szeretnék nyugalmat, ráérni lovacskázni meg írni. Annyi lehetőséget, annyi bizalmat kapok most, szeretnék méltó lenni rá. Nem tudom, fogok-e valaha azzal a tudatossággal írni prózát, ahogy néha sikerül verset. Hogy tudnék-e filmet vagy színdarabot írni. Jól esik, hogy van, aki szerint tudnék. Csak mi van, ha nem? Nekem szégyen, nekik csalódás.
És persze támad újra a Matyi által "lyukashordó-effektusnak" becézett énképzavar. Egy egész napom tele van sikerrel, dicsérettel, izgalmas megbízásokkal, este vár egy visszautasítás vagy egy keményebb kritika, én meg a padlón, már hallom, ahogy rám számolnak.
Dávid velem van. Olyan erővel és határozottsággal, amitől én eddig féltem a férfiakban. Most  csodálom, és örülök neki. Azt hiszem, minden félelemmel, bizalmatlansággal és önbizalmatlansággal együtt most nagyon jó nekem
5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr30332959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

otaku 2008.02.17. 07:26:56

Ki volt az a galád, aki kritizálni mert?!
Mire föl és egyáltalán hogyhogy?!
Disznóság! Fel vagyok háborodva!
Szerintem meg sosem tudhatja az ember, hogy tud-e írni vagy sem, amíg olvasnak, addig baj nem lehet. A világ leglényegtelenebb dolgainak egyike, hogy egy író tud-e írni. A lényeg, hogy olvassák.

sari 2008.02.18. 17:56:48

egyetértek. a lényeg, hogy olvassák! és mellesleg nem dícsérünk szembe, mert árt a szépségnek:)
apropó olvasás, hol lehet még beszerezni a Nincs új üzenet-et, mert én bárhol kerestem (hónapokkal ezelőtt) mindenütt elfogyott már:(

otaku 2008.02.20. 09:54:33

Miért :( ?
Ha elfogyott, az már :)
Egyébként sajnos nem fogyott el, az Alexandrában még kapható, a Károly körútiban múltkor még láttam, ki is teszik a napló-szerző beszélgetős estjein, "...a költő azt akarta gondolni, hogy..." munkacímű (elég sokféle címváltozatban láttam már ezt a címet, T. Szerző, rendet kéne már csinálni az Alexandra háza táján, jut eszembe, és ki kellene találni, hogy most mi is a sorozat címe) happeningeken, hogy még keresni se kelljen.
És T. Szerző, tessen már figyelni kicsit a hozzászólásokra, ha kérhető ilyen, valaki itten érdeklődött, hogy hol lehet kapni a könyvet, gondolom, azért, hogy válaszolva legyen rá. Akkor legyen már válaszolva, lécciléccilécci... Köszönöm!

kjá 2008.02.20. 17:19:02

bocsánat, a t.szerző hozzászól.
az alexandrában a nyugatinál és a károly krt-on is kapható mindkét könyvem. pedig szeretném, ha elfogyna. nekem bezzeg már egy darab sincs!
az alexandrás sorozat címe az én terveim szerint: "a költő azt akarta mondani..."
januárban sajnos elírták, februárban javították, remélem, a márciusiban nem jelenik meg harmadik címen... :)

sari 2008.02.21. 18:46:11

irány az alexandra... köszi!!!!! :)
süti beállítások módosítása