2011. június 05. 10:10 - kjá

Könyvhét

Úgy terveztem, ki se megyek, júniust már a Kisházban töltöm, de nem tudtam magammal vinni Lédát, hát maradtam, és akkor már belevetettem magam a könyvheti rendezvényekbe.
Elolvastam Tóth Kriszta Pixel című szövegtest-regényét kb. egy ültő helyemben, aztán Parti Nagy új könyvét Az étkezés ártalmasságáról, egyszerre sírtam és röhögtem, és szentül elhatároztam, hogy lefogyok, mielőtt morbidobezzé válnék.
Megjelent a kibővített Magyar badar, a limerickgyűjtemény, amit korábban sokan kerestek, de elfogyott, kaptam belőle egy példányt. A könyvhetet amúgy ajándékkönyvekkel élem végig idén is, nem fogok venni, de megkaptam Szécsi Noémi Nyughatatlanok című regényét (a szerző európás, úgyhogy valójában kisírtam), és Joseph O'Connor Megváltás Zuhatagját Mesterházi Mónitól, aki fordította. Hallgattam Kalákát,  beszélgettem rég látott írótársakkal, együtt hajóztam a Magyar Naplóval, és költőbarátnőkkel pletykáltam.
Ma még kimegyek meghallgatni Latorral egy beszélgetést, megnézek egy kiállítást a Labor Galériában, ami a Deltai haggada című könyvhöz kapcsolódik, holnap pedig bemutatom Ughy Szabina első kötetét (nagyon vártam már, hogy megjelenjen) este hatkor a Kossuth Klubban.
Nagyon is könyvhét lett.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr192958528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2011.06.06. 01:08:24

sajnos a könyvbemutatódra nem tudtam elmenni, de találtan a neten Ughy Szabinától két verset, az egyik nagyon tetszik
süti beállítások módosítása