2011. szeptember 23. 10:23 - kjá

véletlenbécs

 Most már térkép nélkül és többnyire cél nélkül mászkálok, csak hogy meglegyen a napi egy óra séta, ami nélkül egyáltalán nem tudok dolgozni. Úgy látszik, dinamóval működöm. Élvezem, hogy eltévedek, és azt, ha néha nem. És meglepő dolgokba botlom, a múltkor egy gótikus-neogót templomba, amit nem láttam az útikönyvben. A toronyba vezető csigalépcsőre nyíló ajtó félig nyitva volt, beóvakodtam, tettem egy-két kanyart, aztán elképzeltem, hogy rám zárják, és nem mertem tovább menni, ez már klausztrofóbia. Vagy reális aggodalom.
Beültem egy cukrászdába tortát enni, nagy csalódás volt. Vagy drágább cukrászdát kell keresnem, vagy szépen otthon enni Feri bácsi trüffeltortájából.
A "nem hiszem el" kategória újabb elemeként két fiú kötéltáncolt a Schönbrunn kastély melletti parkban, két fa közé feszített kötélen.  És vásárlás közben is éri meglepetés az embert, állok a Sparban a kasszához sorban, ki van írva, hogy ha ötnél többen állnak a sorban, új kasszát nyitnak, én vagyok a hatodik, új kassza nincs, de nem szólok, magyar vagyok, megszoktam. Mögöttem egy srác kosár nélkül, az ölében tartja a rengeteg cuccot, amit vett, elkurjantja magát, össze is rezzenek, bocsánatot is kér, de abban a pillanatban megjelenik egy pénztáros, és nyitja a másik kasszát. Hoppá.
A Dunaszigeten meg mindenki piknikezik. Kínai piknik, török piknik, szerb piknik. Tűzrakóhelyek odakészítve betonból-vasból, rengeteg ivókút, és mindenki jól érzi magát.
Csak azt tudnám, otthon mi hiányzik, hogy ez működjön?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr1003247912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikakovács 2011.09.23. 10:46:12

Egy ugyanilyen helyen, a Csepel szigeten is piknikeznek. Mulatságban sincs hiány, az úri közönség elássa egymást.

cov 2011.09.23. 17:44:18

pl. az igény a színekre. a sárgától a kreolon át a feketéig.

cov 2011.09.23. 18:09:32

ez a mi nagyvárosnyi népességünk állandóan attól reszket, hogy beolvad, eltűnik, és ez ellen középkori módon hArcol. kicsinyesen, és ez mindenre ráragad. a receptben most jönne, hogy ízlés szerint ízesítsd irigységgel.
süti beállítások módosítása