2011. november 30. 11:14 - kjá

szemmel verés

Egyik kedvenc játékom a szemmel verés. A csoport kiküld egy embert, megbeszéli, annak milyen cselekvéssort kell végrehajtania úgy, hogy a csoporttagok csak a szemükkel jeleznek neki. Az illető belekezd mindenféle mozdulatba, elindul mindenféle irányokba, és lesi a hatást: a rosszalló vagy helyeslő pillantásokat. Próbálkozik. Ha sikerrel jár, a csoport tapsban tör ki. Félelmetes, milyen bonyolult cselekvésekre rá lehet vezetni így valakit. A legnehezebb, amit önmagával kell kezdenie: guggolj le, bukfencezz, vakard a füled. Ha a játékos passzív, nem lehet rajta segíteni. Ha vállalkozó szellemű, akkor nagyon könnyen.
Valahogy így vagyok én is. Mindenbe belekezdek, és sandítok az égre, Isten rosszallását vagy helyeslését várva. Mert ezt az írósdit nem én találtam ki. Ha mást kell csinálnom, megyek, csak érezzem magam a helyemen! Mert most nem magában a munkanélküliség rossz, hanem a félelem, hogy nem vagyok elég jó. Naponta elmondom magamnak, nem az számít, hogy az emberek mit gondolnak rólad, hanem az, hogy Isten kinek tart, mégse könnyebb. Próbálkozom. Lehet, hogy azért ennyire nehéz, mert magammal kell valamit kezdenem. 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr93425446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2011.11.30. 12:30:57

szerintem "Az életben négy fontos kérdés van. Mi a szent? Miből van a lélek? Miért érdemes élni? Miért érdemes meghalni? A válasz mindegyik kérdésre: a szerelem." (Jeremy Leven)

De Te mit szeretnél?

bikakovács 2011.11.30. 13:39:23

Ne szórakozz már! Mindenki tudja, hogy Te vagy a legnagyobb élő magyar költő!

kjá 2011.11.30. 13:45:03

@bikakovács: akkor csak én nem tudok róla? ;´)@cov:

kjá 2011.11.30. 13:45:44

@cov: szerinted mit szeretnék? írni.

cov 2011.11.30. 22:30:22

@bikakovács: érdekelne a véleményed a ma esti éjjeli őrjáratról, nekem meggyőző volt.
(bocs Juca, de nem találtam más csatornát a Bikához)

cov 2011.12.05. 14:30:45

@kjá: hogy, mondják, mondjuk, mintegy prioritást, hogy az a jó pl. vers, ami jobbá tesz. mintha az irodalom: a regény a novell a vers a dráma sajátja lenne-volna a jobbá tevés. mintha a madzag másik végén lévőknek nem lenne megengedve a mindennapi jobbá tevés szépséges cselekedete.
süti beállítások módosítása