2008. október 19. 20:36 - kjá

szép ősz, jó ló, nagy kék ég

Lédaló ma rosszalkodott. Meg volt sértve, hogy a többiek a legelőn sétálnak, ő meg a boxba zárva, mert Gyuri ilyenkor nem viszi le, ha tudja, hogy megyek. Mikor levittem, jól megfuttatta magát, nagy nyolcasokat vágtázott. Aztán rá akartam rakni a nyerget, de futásnak eredt. Gyuri azt tanácsolta, hogy mozgassam, pihenés csak nyereg alatt. Működött a dolog, de a kapcsolatunkról annyit, hogy Léda minden adandó alkalommal menekülőre fogta. És önképzőkörözött, akkor is vágtázott, ha csak lépést kértem, ettől aztán úgy megizzadt, hogy szinte kék volt a szőre. Most két órát foglalkoztam vele, de a végén igazán figyelt rám. A körkarámban sétáltunk, megijedt, megugrott, és hála a jó kis kapaszkodós nyeregnek, nem estem le, ettől Léda is hamar megnyugodott. Mikor beengedtem a legelőre, nem a többiekhez rohant, hanem odasétált hozzám. Akkor elkezdtem futni befelé, ő futott velem, mikor megálltam, megállt, és csak akkor kezdett rohanni, mikor kimutattam előre. A nagy álmom a terepen vágta Lédaháton, ha sokat mondogatom, talán elérem. Vagy tenni is kellene érte? KImenni naponta több órára, egész napokra, és vagányabb lenni, nem félni folyton, hogy leesem.

Olyan vacakul vagyok, mintha betegség kerülgetne, de nincs lázam,csak izzanak a csontjaim, és fáj a fejem. "br6uzoud" - ezt Dávid írta, mert nem bírja elviselni, ha nem vele foglalkozom. Ez az edzés egy leendő kisgyerekhez? Én mernék egyszer beledisznózni a munkájába, volna nemulass. Dehát férfiuralom van, hiába... Hajrá, feministák és leszboszi nők, hozzuk létre a "Fekete Tampon" fedőnevű szervezetet, a női gerillacsapatot a patriarchátus megdöntésére. Mi a lovammal beszállunk. Ő is lány!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr85722033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miklós 2008.10.25. 08:15:35

Folyamatosan találkozom a leszbikus hölgyekkel... mert a Vis Major nevű kávézóban ingyenes az internet, nekik meg ott szokott gyülésezni az egyesületük, a Labrisz... Oly mások, mint te! :)))

kjá 2008.10.26. 10:15:52

nekem ez az ún. homoszocializáció a furcsa, hogy nemcsak szexuális, hanem minden értelemben kizárják az életükből a férfiakat. pedig a férfi az élet sója, kis mennyiségben ízt ad mindennek, nagy mennyiségben keserű, és beteg lesz tőle az ember. :)

Miklós 2008.10.28. 12:51:49

Hát... nem tudom mit szeretsz rajtunk... Hallanád azt, ahogy a férfiak egymás között nőkről beszélnek, akkor szerintem...A "tipikus" férfiak durvák, dominánsak, alpárian szexorientáltak, és nem tisztességesek (legalábbis a nőkkel nem). Akik ezalól kivételek, azok rendszerint unalmas, sótlan alakok, munkamánok, karrieristák, politikai- vagy vallási fanatikusok.
süti beállítások módosítása