2011. szeptember 05. 21:22 - kjá

munka

 Úgy elszégyelltem magam a tegnap kultúrazabálás és henyélés okán, hogy ma délelőtt kicsit bevásároltunk, Sema sütött ebédre egy kis halat, különben meg egész nap dolgoztunk. Csak este mentem el kicsit sétálni.
Délután hatalmas vihar tört ki, talán még jég is esett, nagyon lehűlt a levegő, fúj a szél. Olyan jól esett, hogy futni kezdtem, pedig utálok. Hamar abba is hagytam, nehéz és gyenge vagyok. És még a fogam is lüktetni kezd tőle.
Visszaásom magam a munkába.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr333205100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2011.09.05. 23:44:20

szerintem még egy hónapig nyár lesz, és drukkolok, hogy igazam legyen! de, hogy mi került a kosárba a halon kívül? fedje ezt lágymányosi homály!
süti beállítások módosítása