2010. március 08. 11:11 - kjá

a vonzó férfiak

A múltkor egész nap a várost kellett járnom, és elhűltem, mennyire nincsenek vonzó férfiak. Vannak a vonzó huszonévesek, akiket még körülleng az egyetem szabad levegője, aztán csupa vén, izzadt, ápolatlan, rosszul öltözött elhízott és/vagy kopasz mandró a csinos nők között. Egy férfit láttam, aki jól nézett ki - nem volt magyar.
Először arra gondoltam, hogy milyen szép dolog ez: csak a kedvesemet, Kázmért tudom vonzónak látni, mindenki mást meg rondának. Aztán rájöttem, hogy ez nem így van, mert a huszonéves srácok vonzóak csak kicsik (mármint túl fiatalok - na, azt se gondoltam volna, hogy idáig eljutok). Végül rájöttem: Budapesten a vonzó, jókülsejű, konszolidált urak autóval járnak, őket sosem fogom látni, maximum, ha átengednek a zebrán.

Fáradt vagyok. Egyrészt a kedvesem, Kázmér nem volt itthon két napig, olyankor nem tudok aludni, félek is meg fázom is (májusban két hétre utazik el, nekem két hét inszomnia, úgy fogok kinézni a végére, mint egy nyúzott macska), másrészt pénteken bemutatjuk a társulattal az összerögtönzött darabot, amire még a nyári napközis táborunkban kezdtünk ötletelni, és sokat próbáltunk. Persze nem lesz egy profi színházi előadással mérhető, de az amatőr színházban mindig azt szerettem, hogy lehet kísérletezni, és nem torpant meg a legvadabb ötlet megvalósításában, hogy "na, erre se fognak bejönni a nézők". És persze sokkal inkább számít a próbafolyamat, mint a végeredmény. Persze azért nem árt, ha nézhető.

Tegnap havazott. Botrány.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjuditagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr781818506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cov 2010.03.09. 08:49:28

" Nemrég Párizsban taxival utaztam a város egyik végéből a másikba, és a sofőrnek megeredt a nyelve.
Elmondta, hogy nem tud éjszaka aludni. Beteges álmatlanságban szenved. A háború óta. A tengerészetnél szolgált. A hajóját elsüllyestették. Három nap és három éjjel úszott. Aztán megmentették. Néhány hónapig élet és halál között lebegett. Meggyógyult, de elveszette az álmát.
- Egyharmaddal töb életem van, mint önnek. - mosolyodott el.
- És mit csinál azzal a töblettel? - kérdezem.
- Írok - felelte."
(kundera: a nevetés és felejtés könyve)

cov 2010.03.27. 19:36:45

délután beszéltem Keanu Reeversszel, azt mondta, a világ végül is jól járt az álmatlanságoddal, iyen sziporkázóan, magabiztosan késélen tánconi, mint ahogy azt az ÉS ben megjelent fantáziálásoddal tetted, hát levetted őt is lábáról, és hát persze ő is irigyli Kázmért, vagy Vilmost, vagy ..

kjá 2010.03.27. 22:45:44

@cov: látom, összeértek a szálak a fejedben! mentségemre szól, hogy a prózát még decemberben írtam. :)

cov 2010.03.28. 06:40:17

bling bling bling bling csin csin csin csin gzüüüüüüüüüü, csatt Gedeont!
süti beállítások módosítása